Zavezani kakovosti izobraževanja

Zagotavljamo kakovostne storitve, ki sledijo potrebam in pričakovanjem naših udeležencev ter standardom doma in v tujini. Zadovoljstvo udeležencev in partnerjev je naša prednostna naloga.

Naši cilji na področju kakovosti

Pri delu se osredotočamo na:

1

Kakovostno informiranje in svetovanje pri izbiri izobraževanj.

2

Sodobno učno okolje, ki vključuje:

  • opremljene učilnice,
  • spletno e-učilnico za učenje na daljavo,
  • središče za organizirano samostojno učenje.

3

Usposobljene sodelavce in predavatelje, ki strokovno načrtujejo in izvajajo programe.

4

Prilagojene metode poučevanja za različne ciljne skupine odraslih.

5

Ugotavljanje potreb lokalnega okolja in razvoj programov, ki iz teh potreb izhajajo.

6

Povezovanje z lokalnim okoljem ter spodbujanje sodelovanja med izobraževanjem in delom.

7

Spodbujanje vseživljenjskega učenja v okolju.

svetovanje in samostojno učenje

Komisija za kakovost

Komisija za kakovost deluje na Ljudski univerzi Ormož od šolskega leta 2002/2003. Njena naloga je spremljanje in presojanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela.

Mandatno obdobje: 1. 10. 2022 – 30. 9. 2026

Člani komisije za kakovost:

Ana Kaučič, Viki Ivanuša, Janja Meško, Tina Žagar, Marina Korpar, Milena Zorčič, Gorazd Pintarič.

Dokumenti komisije:

Svetovalka za kakovost

Svetovalka za kakovost na Ljudski univerzi Ormož je Ana Kaučič.

E-naslov: ana.kaucic@lu-ormoz.si
Telefon: 02 741 55 02, 051 675 902.

Povezovanje z nacionalnim omrežjem

Svetovalec je vključen v Omrežje svetovalcev za kakovost, ki deluje pod okriljem Andragoškega centra Slovenije (ACS).

V okviru omrežja:

  • se usposablja za strokovno svetovanje na področju kakovosti,
  • sodeluje pri razvoju orodij za presojo kakovosti,
  • izmenjuje izkušnje z drugimi svetovalci,
  • prispeva k stalnemu razvoju kakovosti izobraževanja odraslih.

 

Svetovalka za kakovost je članica nacionalnega omrežja svetovalcev za kakovost.

ekipa za kakovost

Spremljanje kakovosti izobraževanja

Na Ljudski univerzi Ormož kakovost jemljemo resno. Stalno spremljanje in izboljševanje naših storitev nam omogoča, da se hitro prilagajamo potrebam udeležencev in partnerjev.

l

Sprotno spremljanje kakovosti

Z rednim zbiranjem in analiziranjem povratnih informacij zagotavljamo:

  • hitro odzivanje na potrebe udeležencev,
  • sprotno izboljševanje izobraževalnega procesa,
  • kakovostno izvedbo programov.

Spremljamo:

  • zadovoljstvo udeležencev,
  • uspešnost zaključevanja programov,
  • odzive predavateljev in partnerjev,
  • potek izobraževanj.

To izvajamo z evalvacijami, analizami dokumentacije in strokovnimi razpravami v okviru strokovnih organov zavoda.

U

Poglobljeno spremljanje kakovosti – model POKI

Delujemo v skladu z nacionalnim modelom POKI – Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje, ki poteka v triletnem ciklu.

V tem procesu pripravimo tri ključne dokumente:

  • Samoevalvacijski načrt,
  • Samoevalvacijsko poročilo,
  • Akcijski načrt za nadaljnji razvoj kakovosti.

Ta pristop nam omogoča:

  • strateško in načrtno delovanje,
  • večjo preglednost našega dela,
  • usklajenost z nacionalnimi smernicami,
  • stalno izboljševanje kakovosti izobraževanja odraslih.