
Ime projekta: Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2016-2019
Obdobje trajanja: 20. 6. 2016 do 31. 3. 2019
Financerja: Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.
Projektni partnerji: Ljudska univerza Ptuj (vodja konzorcija), Ljudska univerza Ormož, Zavod Nazaj na konja ter Tehniški šolski center Maribor.
Ciljna skupina: zaposleni prebivalci Spodnjega Podravja, s posebnim poudarkom na manj izobraženih in starejših od 45 let.
Povzetek projekta: Temeljni cilj projekta je izboljšati temeljne in poklicne kompetence zaposlenih, ki so nižje izobraženi (manj kot štiri letna srednja šola oziroma ISCED 1-2) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let. V obdobju trajanja projekta bomo na ravni konzorcija v izobraževanje vključili vsaj 1140 oseb. Vključeni udeleženci naj bi pridobili temeljne in poklicne kompetence, s poudarkom na razvoju kompetenc s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij, ki jih potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi. Omogočena je tudi strokovna svetovalna podpora pred, v samem procesu izobraževanja in po zaključki izobraževanja.
Glavne projektne aktivnosti: razvijati splošne računalniške in digitalne pismenosti za prijaznejše življenje in boljše komuniciranje v družbi, s poudarkom na pridobitvi osnovnih znanj za uporabo računalniške in digitalne tehnologije, povečati splošno računalniško pismenost in omogočiti kar najbolje uporabljati osebni računalnik ter spoznati prednosti njegove uporabe; to omogoči aktivno vlogo v informacijski družbi ter izboljšati govorno in pisno zmožnost v slovenskem in tujem jeziku ter izpopolniti bralno ter slušno razumevanje, med udeleženci razvijati zavedanje o medkulturnosti in pomembnosti vseživljenjskega učenja.
Podrobne aktivnosti projekta so objavljene na naši Facebook strani.
Povezava do spletne strani EU skladi.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

